مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-19پزشكي

مزارع کشاورزی خراسان جنوبی شناسنامه دار شوند


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خواستار شناسنامه دار کردن مزارع کشاورزی شد و گفت: این امر کمک شایسته ای به اندازه گیری میزان سموم و دیگر اقدامات لازم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا آهنی ظهر شنبه در جلسه کمیسیون کشاورزی، صنایع غذایی و آب اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: بر اساس قانون باید میزان سم در تولیدات کشاورزی مشخص شود.

وی خواستار شناسنامه دار کردن مزارع کشاورزی شد و اظهار کرد: شناسنامه دار کردن مزارع کمک شایسته ای به اندازه گیری میزان سموم و دیگر اقدامات لازم می کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: در تولید محصولات باید رعایت استانداردها مورد توجه قرار گیرد.

زین العابدینی، نماینده سازمان تعاون خراسان جنوبی در این جلسه بیان کرد: اگر ساز و کاری تعریف شود که منجر به تولید محصول سالم یا ارگانیک شد، تشکل های سازمان تعاون روستایی طرح معامله با بهره برداران را مورد توجه ویژه قرار می دهد.

یک تولید کننده زعفران هم در این جلسه بیان کرد: در حال حاضر کشاورزان با نحوه استفاده از سموم و میزان آن ها آشنایی ندارند.

حسنی با تاکید بر ارائه آموزش های لازم به کشاورزان بیان کرد: همچنین در حال حاضر سم فروشان آگاهی کاملی از میزان و نحوه استفاده از سم نداشته که باید آموزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزارع کشاورزی خراسان جنوبی شناسنامه دار شوند

مزارع کشاورزی خراسان جنوبی شناسنامه دار شوند