مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-19سياسي

وزارت آموزش و پرورش از مردم آستارا عذرخواهی کند/حیران متعلق به گیلان است


نماینده آستارا در مجلس با تأکید بر اینکه حیران متعلق به گیلان است، گفت: تحریف صورت گرفته در خصوص روستا و منطقه ویژه گردشگری حیران در برخی کتب درسی قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مرحبا، در نشست شورای اداری آستارا با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان پای انقلاب ایستاده و جانفشانی کرده اند، اظهار کرد: مردم مرزنشین آستارا سال ها با گویش های مختلف کنار هم زندگی کرده اند و وجود جنگل، دریا، کوه و ظرفیت هایی نظیر مرز زمینی، ریلی و دریایی باعث شده که این شهرستان مرزی برای جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش مهم و با اهمیت باشد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه شهرستان آستارا دارای نرخ دو رقمی بیکاری است و این زیبنده این شهرستان نیست، افزود: جوانان تحصیلکرده بیکار در خانه نشسته اند.

نماینده آستارا در مجلس با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا از نظر فرهنگی در خط مقدم قرار داشته و دشمنان اعتقادات مردم و به ویژه جوانان را هدف گرفته اند، گفت: آستارا جایگاه مؤمنان و شیعیان کشورهای همسایه است و در همین رابطه کار بازسازی امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا باید هر چه سریع تر تکمیل و به اتمام برسد.

مرحبا با انتقاد از تحریف نام منطقه حیران در یک کتاب درسی و به نام اردبیل، اظهار کرد: برخی می خواهند که در کتاب های درسی کشور نام من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت آموزش و پرورش از مردم آستارا عذرخواهی کند/حیران متعلق به گیلان است

وزارت آموزش و پرورش از مردم آستارا عذرخواهی کند/حیران متعلق به گیلان است