مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-19اقتصادي

پلمب 15 کارگاه تولید ترشی غیربهداشتی در ری/4 نفر بازداشت شدند


15 واحد تولیدی تهیه و عرضه ترشیجات غیربهداشتی، یک کارگاه غیرمجاز تهیه روغن های آرایشی از ضایعات مرغ، یک کارگاه تولید لاک ناخن تقلبی و یک سوپرمارکت عرضه کننده آبجو در بخش قلعه نو شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در بازرسی های سرزده اخیر بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری از واحد های نگهداری کالا،  15 واحد  صنفی غیرمجاز تولید و توزیع ترشیجات و شور غیربهداشتی و غیر استاندارد در بخش قلعه نو شناسایی و کشف شد.

وی افزود: در این واحدها 6 هزار بشکه 220لیتری ترشی، خیارشور و سرکه غیر بهداشتی وجود داشت که با توجه به احراز تخلف توسط مقام قضایی و اعلام جرم مبنی بر تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی مردم، با حضور جلال زاده معاون دادستان شهرستان ری، کلانتری بخش قلعه نو و شبکه بهداشت این واحدهای غیرمجاز پلمب و پرونده برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه ابراز کرد: یک روز پس از پلمب واحدهای متخلف، مالک کارگاه از پشت بام ملک اقدام به تخلیه کارگاه کرده بود که با هوشیاری بازرسان اتاق اصناف و همکاری کلانتری بخش قلعه نو از این اقدام جلوگیری به عمل آمد و در این رابطه 4 نفر بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 15 کارگاه تولید ترشی غیربهداشتی در ری/4 نفر بازداشت شدند

پلمب 15 کارگاه تولید ترشی غیربهداشتی در ری/4 نفر بازداشت شدند