مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-19سياسي

تنها راه نجات فلسطین تقویت جبهه مقاومت است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تنها راه نجات فلسطین تقویت جبهه مقاومت است گفت: دشمن به خوبی می داند با وجود مقاومت راه فراری ندارند و این جبهه تضعیف نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در تجمع اعتراضی طلاب نسبت به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه یک جنایتکار، اشغالگر، غاصب و متجاوز علیه حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه ذات اسراییل هیچگاه قابل تغییر نبوده و نیست گفت: بسیاری از جنایت هایی که توسط رژیم صهوینستی در دنیا به وقوع پیوسته، حتی اجازه صحبت در مورد آن و یا رسانه ای شدن در سطح بین المللی داده نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام(ره) قدس را مساله اصلی اسلام بیان کردند وباید نسبت به اهمیت این موضوع حساس بود افزود: این موضوع که اسراییل یک رژیم غاصب و اشغالگر است، یک شعار نیست بلکه واقعیت است.

وی با بیان اینکه این مطلب توسط جمهوری اسلامی نه از روی اختلاف در منافع مادی که به دلیل افکار و اقدامات پلید اسراییل عنوان شده است اظهار کرد: کشورهای به ظاهر مسلمانی که در لایه های پنهانی با اسراییل  روابط دارند بدانند که هیچ دستاوردی نصیب آنها نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات فلسطین تقویت جبهه مقاومت است

تنها راه نجات فلسطین تقویت جبهه مقاومت است