مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-19اجتماعي

هیچ مشکل بهداشتی و آموزشی در مدارس استان کرمان تاکنون گزارش نشده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پایه اول ابتدایی 98 درصد پوشش در استان داریم و حتی با یک یا دو دانش آموز هم مدارس برقرار می شوند اما با این حال هنوز هم 2 درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل اند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در پایه اول ابتدایی 98 درصد پوشش در استان داریم و حتی با یک یا دو دانش آموز هم مدارس برقرار می شوند اما با این حال هنوز هم 2 درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل اند.

احمد اسکندری نسب در نشست کارشناسان و کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: نظارت و ارزیابی سخت گیرانه بر روند اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس باید در اولویت قرار گیرد.

اسکندری نسب با اشاره به این که سومین هفته بازگشایی مدارس را آغاز کرده ایم، گفت: نظارت و ارزیابی از مدارس در شرایط فعلی، اهمیت و ضرورت بیشتری دارد و باید نظارتی اجماعی و اجمالی صورت گیرد و همه مدارس بازدید شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه صاحب نظران در نهاد ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی مقابله با کرونا اصل را بر آموزش حضوری با رعایت کامل بهداشت در مدارس می دانند اظهار کرد: از آن جا که مدرسه محل تردد اولیا، معلمان و دانش آموزان است باید محیطی عاری از هرگونه عیب و نقص به ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکل بهداشتی و آموزشی در مدارس استان کرمان تاکنون گزارش نشده است

هیچ مشکل بهداشتی و آموزشی در مدارس استان کرمان تاکنون گزارش نشده است