مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-19سياسي

برخورد قاطع با عوامل تخریب ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی قزوین


در پی تخریب بخش هایی از یک ساباط تاریخی در خیابان عبید زاکانی قزوین توسط متجاوزان به آثار ارزشمند تاریخی- فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین از پیگیری این اداره کل و شکایت به مراجع ذیربط جهت برخورد قانونی باعوامل تخریب خبر داد.

- ایسنا/قزوین در پی تخریب بخش هایی از یک ساباط تاریخی در خیابان عبید زاکانی قزوین توسط متجاوزان به آثار ارزشمند تاریخی- فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین از پیگیری این اداره کل و شکایت به مراجع ذیربط جهت برخورد قانونی باعوامل تخریب خبر داد.

علیرضا خزائلی ضمن محکوم کردن تخریب ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی بیان کرد: در پی دریافت گزارش مردمی در شامگاه جمعه 28 شهریور مبنی بر اقدام به تخریب ساباط ثبت ملی مربوط به دوره قاجار در مجاورت خانه تاریخی کسمایی میرمیران واقع در خیابان عبید زاکانی، پرسنل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به همراه کارشناسان حوزه میراث فرهنگی به محل اعزام و با تخریب بخش هایی از این اثر تاریخی توسط عوامل ناشناس مواجه شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین، وی اظهار کرد: طبق کارشناسی صورت گرفته و شواهد موجود اقدام به تخریب عمدی محرز شده و شناسایی عوامل تخریب و برخورد قانونی با عامل یا عاملان آن توسط واحد حقوقی اداره در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با عوامل تخریب ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی قزوین

برخورد قاطع با عوامل تخریب ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی قزوین