مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-19اقتصادي

سهم روستاییان سمنانی از تسهیلات ارزان قیمت مناطق محروم+ نحوه دریافت تسهیلات


مدیرکل دفتر روستایی و شوراها استانداری سمنان از تخصیص 88 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان این استان خبر داد.

- سهم روستاییان سمنانی از تسهیلات ارزان قیمت مناطق محروم+ نحوه دریافت تسهیلات ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر روستایی و شوراها استانداری سمنان از تخصیص 88 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان این استان خبر داد.

مهدی صمیمیان 29 شهریورماه اظهار کرد: معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری، تسهیلاتی را از محل موضوع جزء 4 بند و تبصره 16 قانون بودجه کشور برای پرداخت به روستاییان تخصیص داده که روستاییان استان نیز می توانند برای دریافت این تسهیلات چهار درصدی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پنج بانک کشاورزی، ملی، رفاه، ملت و صادرات برای پرداخت تسهیلات موضوع 4 جزء بند و تبصره 16 قانون بودجه کشور تعیین شدند تصریح کرد: در مجموع 500 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل ذکر شده در کشور در نظر گرفته شده که سهمیه استان سمنان 8 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراها استانداری سمنان با اشاره به ضریب متفاوت اعلام شده برای بهره مندی از این تسهیلات گفت: بالاترین ضریب محرومیت در استان با نرخ 8 در شهرستان شاهرود و متعلق به روستاهای خارتوران و طرود و پس از آن روستای پُشتکوه در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم روستاییان سمنانی از تسهیلات ارزان قیمت مناطق محروم+ نحوه دریافت تسهیلات

سهم روستاییان سمنانی از تسهیلات ارزان قیمت مناطق محروم+ نحوه دریافت تسهیلات