مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-19سياسي

توزیع 1000 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به وجود 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در سطح کشور گفت: تا پایان سال جاری، 14 هزار از این تعداد کلاس درس، - تحویل داده می شود که 8 هزار آن مهرماه و مابقی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در سفر به استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور در شهرستان های سوادکوه، قائم شهر، جویبار و سیمرغ از پروژه های درحال ساخت و نیز مدارس در حال بازسازی این شهرستان ها بازدید کرد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از مدرسه آیت الله خامنه ای شهر پل سفید که در مجاورت حریم رودخانه ساخته شده و از سال 74 تاکنون علی رغم تکمیل پروژه بدون استفاده مانده است، پیشنهاد داد باتوجه به اینکه زمین توسط خیر به منظور ساخت مدرسه اهداشده ضمن جلب موافقت و رضایت وی این فضا تغییر کاربری داده شود تا به نحو مناسبی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از هنرستان پسرانه امام حسین (ع) که در فهرست مدارس تخریبی قرار دارد و دبیرستان الزهرا (س) سوادکوه که در سیل سال 97 دچار خسارت فراوانی شد، بازید و دستورات لازم را به منظور بازسازی کامل این فضاهای آموزشی صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش

توزیع 1000 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش