مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-19دانش

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه طباطبایی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، مهلت ثبت نام در سامانه آزمون این دانشگاه برای پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی 1399 تا پایان امروز شنبه 29 شهریور تمدید شده است و داوطلبانی که موفق به ثبت نام برای .

- مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی 1399 دانشگاه علامه طباطبایی تا پایان امروز، 29 شهریور تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، مهلت ثبت نام در سامانه آزمون این دانشگاه برای پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی 1399 تا پایان امروز شنبه 29 شهریور تمدید شده است و داوطلبانی که موفق به ثبت نام برای مصاحبه دکتری این دانشگاه نشده اند باید در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه، مهلت تعیین شده تمدید نخواهد شد.

ثبت نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری به صورت (برخط) آنلاین و تصویری انجام می شود داوطلبان می توانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه اعلام شده است با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه طباطبایی تمدید شد

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه طباطبایی تمدید شد