مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-19سياسي

ثبت جهانی اورامان زمینه ساز رونق صنعت گردشگری منطقه می شود


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ثبت جهانی اورامان را زمینه ساز رونق گردشگری و توسعه زیرساخت های این منطقه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن فتحی ظهر امروز شنبه در جریان بازدید از شماری از روستاهای منطقه اورامان در 2 شهرستان سنندج و کامیاران، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های لازم در راستای تسریع در ثبت جهانی اورامان یکی از نیازهای لازم و ضروری در استان کردستان به شمار می رود.

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم در راستای ایجاد هماهنگی های لازم برای ثبت جهانی اورامان، گفت: مشارکت و همراهی مردم مهمترین اصل در راستای ثبت جهانی اورامان است و خوشبختانه این مهم از سوی مردم منطقه با جدیت ویژه ای دنبال و پیگیری می شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران ضمن حضور در روستای پالنگان و در جمع مردم این روستا، گفت: پالنگان محور مهمی در پرونده ثبت جهانی است و از این رو ضروری است با حضور دستگاه های اجرایی و همکاری مردم ساماندهی روستا با فوریت انجام شود.

وی ضمن اشاره به دستاوردها و نتایج ثبت جهانی اورامان برای مردم این منطقه و سایر مناطق استان کردستان، بیان کرد: معرفی در سطح جهانی و برخورداری از منابع سازمان جهانی یونسکو می تواند به توسعه زیرساخت ها و رونق صنعت گردشگری در منطقه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی اورامان زمینه ساز رونق صنعت گردشگری منطقه می شود

ثبت جهانی اورامان زمینه ساز رونق صنعت گردشگری منطقه می شود