مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-19سياسي

خط تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سمنان راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برای مقابله با کرونا، راه اندازی خط تولید جدید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا جدیت دنبال می شود.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت های ارتباطی در استان سمنان، ابراز کرد: برای انجام امور روزانه مردم و مسئولان در بستر فضای مجازی و الکترونیک اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد.

برگزاری مجازی جلسات معاون استاندار سمنان با بیان اینکه برگزاری جلسات مدیران دستگاه های اجرایی در بستر فضای مجازی به صورت ویژه در دستور کار باشد، تاکید کرد: کرونا ویروس فرصت خوبی در استان برای برگزاری کلاس های آموزشی فراگیر در بستر وب و نرم افزارهای مجازی فراهم کرده است که باید از این شرایط نهایت بهره را برد.

شریفی نژاد تصریح کرد: باید برای شیوع کرونا ویروس بدترین نمایش مورد توجه باشد و با این نگاه برنامه ریزی های بلندمدت در بستر اینترنت و فضای مجازی در استان انجام شود.

اقدام رابطان فناوری ارتباطات معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه توجه به حوزه فناوری و اطلاعات برای برگزاری جلسات به صورت ارتباط تصویری به طور جدی از سوی دستگاه های اجرایی دنبال شود، گفت: رابطان حوزه فناوری و اطلاعات در دستگاه های اجرایی در حال شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سمنان راه اندازی می شود

خط تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سمنان راه اندازی می شود