مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-19سياسي

شهردار کرج شرایط احداث زیرگذر میدان جمهوری را شفاف سازی کند


رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج گفت: شهردار پیوست ها و شرایط احداث زیرگذر میدان جمهوری را به اطلاع مردم برساند و در این زمینه شفاف سازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حاجی قاسمی ظهر امروز در چهل و پنجمین کمیسیون عمران شورای شهر کرج با اشاره به اجرای پروژه زیرگذر میدان جمهوری و مباحثی که حول آن در فضای مجازی و رسانه ها بیان می شود، اظهار کرد: اخیراً در پی اعلام آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح جمهوری کمپینی در خصوص عدم قطع درختان محدوده پروژه راه اندازی شده است که در این راستا باید افکار عمومی قبل از کلنگ زنی تنویر و اقناع شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس مطالعات اولیه و طرح ارائه شده از سوی مشاور، مقرر شده است برای فراهم کردن مقدمات شروع پروژه تعدادی از درختان محدوده به مکان دیگری جابه جا شوند، البته این اقدام مرسوم بوده و در حین اجرای صدها طرح عمرانی دیگر صورت گرفته است.

رییس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای شهر کرج ادامه داد: در این خصوص از شهردار انتظار داریم پاسخ شفافی به دغدغه های مطرح شده ارائه بدهد و بر اینکه شورای اسلامی شهر به شرط رعایت ضرورت های زیست محیطی و کمترین آسیب به درختان و فضای سبز موافق انجام کار است، تأکید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرج شرایط احداث زیرگذر میدان جمهوری را شفاف سازی کند

شهردار کرج شرایط احداث زیرگذر میدان جمهوری را شفاف سازی کند