مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-19اجتماعي

آسفالت ریزی کوچه های شهرک شاهد ارومیه منوط به اتمام نصب انشعابات فاضلاب است


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: هیچگونه استعلامی مبنی بر اجرای آسفالت معابر فاز یک شهرک شاهد از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: هیچگونه استعلامی مبنی بر اجرای آسفالت معابر فاز یک شهرک شاهد از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

علیرضا رضوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه اهالی شهرک شهریار فاز یک زمینهای شاهد مبنی بر عدم اجازه آبفای استان نسبت به آسفالت ریزی کوچه های این منطقه و وجود گل و لای بعد از لوله گذاری شرکت آب و فاضلاب افزود: هیچگونه استعلامی مبنی بر اجرای آسفالت معابر فاز یک زمینهای شهرک شاهد ازسوی شهرداری برای آسفالت معابر مورد نظر صورت نگرفته تا پاسخ لازم داده شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای شبکه در محل شهرک شاهد فاز یک به اتمام رسیده است، اظهار کرد: هنوز واگذاری و نصب انشعابات خانگی در این منطقه به صورت پراکنده باقیمانده که درصورت مراجعه اهالی اجرا خواهد شد و درنهایت اجرای آسفالت ازسوی شهرداری عملی می شود.

رضوی تصریح کرد: اگر مراجعه اهالی سریعا صورت نگیرد عملا درصورت آسفالت معابر ازنظر قوانین شهرداری امکان حفر آسفالت جدید تا پنج سال وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی کوچه های شهرک شاهد ارومیه منوط به اتمام نصب انشعابات فاضلاب است

آسفالت ریزی کوچه های شهرک شاهد ارومیه منوط به اتمام نصب انشعابات فاضلاب است