مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-19اجتماعي

تداوم روند کاهشی دما تا پایان هفته در زنجان


کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان زنجان تا آخر هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان زنجان تا آخر هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دمای هوای استان زنجان تا آخر هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت و مردم استان شاهد هوای خنک خواهند بود ولی تا پایان هفته، بارندگی در زنجان نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه میزان کاهش دمای هوای زنجان حدود پنج تا هفت درجه سانتیگراد خواهد بود، افزود: آسمان امروز زنجان صاف بوده و از بعدازظهر نیز شاید وزش باد خواهیم بود که طبق پیش بینی های صورت گرفته سرعت آن می تواند در برخی از نقاط استان به 40 تا 50 درجه سانتیگراد نیز برسد.

این مسئول دمای فعلی هوای شهر زنجان را 16 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.

کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به به وضعیت دمای هوای این استان طی 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه و چورزق در شهرستان طارم به ترتیب با میزان دمای هوای 8 و 36 درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند کاهشی دما تا پایان هفته در زنجان

تداوم روند کاهشی دما تا پایان هفته در زنجان