مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-19اجتماعي

تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست/ آموزش مجازی کارآمد نیست


بین 10 تا 15 درصد مدارس با ظرفیت پنج درصد دانش آموزان آموزش حضوری می بینند در حالیکه تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: بین 10 تا 15 درصد مدارس با ظرفیت پنج درصد دانش آموزان آموزش حضوری می بینند در حالیکه تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست.

علیرضا نخعی امروز 29 شهریورماه در مراسم آغاز سال تحصیلی و استقبال از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که درمحل پردیس خواهران آیت الله کمالوند برگزار شد، اظهار کرد: آموزش به شیوه مجازی برای دانشگاه فرهنگیان جور در نمی آید یعنی یادگیری به شیوه مجازی ممکن نیست.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش بنابر شرایط و ملاحظاتی که وجود دارد اولویت را به آموزش حضوری دادیم و متاسفانه با جوسازی هایی که در کشور و به ویژه لرستان وجود دارد این آموزش حضوری در حال کم شدن است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: بین 10 تا 15 درصد مدارس با ظرفیت پنج درصد دانش آموزان آموزش حضوری می بینند در حالیکه تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست.

نخعی با تاکید براینکه شیوه آموزش به صورت مجازی کارآمد نیست، تصریح کرد: در حال حاضر به لحاظ اینکه قانون را رعایت و گام نخست را برداشته باشیم آموزش مجازی را آغاز کردیم اما بی صبرانه، مشتاقانه و مسئولانه منتظریم که زمینه یک فرآیند فعال، تحرک دانشجو در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست/ آموزش مجازی کارآمد نیست

تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست/ آموزش مجازی کارآمد نیست