مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-19سياسي

برگزاری 220 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند


همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 220 عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می شود.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 220 عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار ما قوی هستیم برگزار می شود.

سرهنگ علی مختاری شنبه 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران، مطرح کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی در کالا و تجهیزات اساسی در مقابل تحریم ها، رشد باورهای دینی و معنوی، تولد تفکری بسیجی و جهادی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تثبیت نقش ایران در تأمین امنیت منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود.

مختاری با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 220 عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار ما قوی هستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این هفته اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع 300 بسته لوازم التحریر را خواهیم داشت همچنین شش واحد مسکن که در سیل سال گذشته تخریب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 220 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند

برگزاری 220 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند