مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-19سياسي

2030 برای تربیت نوجوانان با فرهنگ غربی است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سند 2030 در برخی از مناطق کشور به ویژه در مهدکودک ها به صورت پنهانی اجرا می شود، - به گزاش خبرگزاری فارس از آستارا، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شهرستان های آستارا یکی از شهرستان های ماندگار و جدانشدنی استان گیلان بوده و با این اقدام آموزش و پرورش گردنه حیران برای اردبیل نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سند 2030 در برخی از مناطق کشور به ویژه در مهدکودک ها به صورت پنهانی اجرا می شود، گفت: هدف از تدوین بندهای سند 2030 تربیت کودکان و نوجوان با فرهنگ غربی است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آستارا ظرفیت های خوبی اعم از بندر، راه آهن و مرز وجود دارد، بیان کرد: دولت توان اداره کشور را ندارد، به همین دلیل جهت شکوفایی ظرفیت های این شهرستان مرزی و حساس باید همه در صحنه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه از مسؤولین دستگاه های اجرایی انتظار داریم در انجام پروژه های عمرانی کم کاری نکنند، افزود: طبق بررسی های صورت گرفته معیشت و اشتغال از اولویت های کشور بوده و مجلس یازدهم در حال بررسی اولویت ها بوده و این اقدام مجلس جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2030 برای تربیت نوجوانان با فرهنگ غربی است

2030 برای تربیت نوجوانان با فرهنگ غربی است