مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-19اقتصادي

زنجیره ارزش در بخش کشاورزی با توسعه سرمایه گذاری تکمیل می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان با اشاره به تنوع اقلیمی وتوانمندیهای بخش کشاورزی استان گفت: بخش کشاورزی استان توانمندی های خاصی دارد برای توسعه این بخش نیاز به سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی وغذایی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان با اشاره به تنوع اقلیمی وتوانمندیهای بخش کشاورزی استان گفت: بخش کشاورزی استان توانمندی های خاصی دارد برای توسعه این بخش نیاز به سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی وغذایی، تولید نهال،بذر و نشا، تولید گیاهان دارویی و همچنین تکمیل زنجیره ارزش تولید، تا سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اقتصادی و درآمدزا گردد.

محمد علی نیکبخت در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان با مسئولان بنیاد همدلان آینده نگر سیستان و بلوچستان (هاسب) تاکید کرد: اگر کشور بخواهد از واردات میوه های گرمسیری خصوصا موز بی نیاز شود باید آنرا در جنوب سیستان و بلوچستان جستجو کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بیانم داشت: با توجه به دسترسی به آب های آزاد، ظرفیت شیلات وآبزی پروری استان در کشور بی نظیر است.

در حال حاضر حدود 25 هزار نفر در صید و صیادی مشغول فعالیت می باشند که با توسعه فعالیت های شیلاتی میزان اشتغال زایی آن هم ارتقای چشمگیری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره ارزش در بخش کشاورزی با توسعه سرمایه گذاری تکمیل می شود

زنجیره ارزش در بخش کشاورزی با توسعه سرمایه گذاری تکمیل می شود