مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-19سياسي

تشدید فعالیت شوراهای پیشگیری از وقوع جرم استان ها و شهرستان ها


رییس دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم خبر داد که فعال سازی شوراهای پیشگیری از وقوع جرم استان ها و شهرستان ها و هدایت و نظارت بر  عملکرد شوراهای استانی و شهرستانی در دستور کار جدی دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قرار دارد.

- رییس دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم خبر داد که فعال سازی شوراهای پیشگیری از وقوع جرم استان ها و شهرستان ها و هدایت و نظارت بر  عملکرد شوراهای استانی و شهرستانی در دستور کار جدی دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت اجتماعی و پیش گیری از وقوع جرم قوه قضاییه علیرضا ساوری با بیان این که فعال سازی شوراهای پیشگیری از وقوع جرم استان ها و شهرستان ها و هدایت و نظارت بر عملکرد شوراهای استانی و شهرستانی در دستور کار جدی دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قرار دارد، گفت: در این رابطه پیش نویس بخشنامه نحوه فعالیت و عملکرد شوراهای پیشگیری استان ها و شهرستان ها با بهره گیری از مطالب و مفاد مندرج در قانون پیشگیری مصوب سال 94 مجمع تشخیص مصلحت نظام تهیه و توسط حضرت آیت الله رییسی، رییس محترم قوه قضاییه ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: با ابلاغ این بخشنامه شاهد فصل جدیدی از فعالیت ها و اقدامات شوراهای پیشگیری استانی و شهرستانی در سطح کشور خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت شوراهای پیشگیری از وقوع جرم استان ها و شهرستان ها

تشدید فعالیت شوراهای پیشگیری از وقوع جرم استان ها و شهرستان ها