مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-19اقتصادي

افزایش تورهای غیرمجاز گردشگری در خراسان شمالی در دوران پساکرونایی


رییس انجمن صنفی شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان شمالی از افزایش گروه و تورهای غیرمجاز گردشگری در دوران پساکرونایی در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس انجمن صنفی شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان شمالی از افزایش گروه و تورهای غیرمجاز گردشگری در دوران پساکرونایی در این استان خبر داد.

حسن سدیدی در گفت و گو با ایسنا، با ابراز گلایه از اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون شرکت های خدمات مسافرتری و جهانگردی اجازه فعالیت نداشته اند، گفت: بسته های خدماتی که این شرکت ها به هنگام برپایی یک تور انجام می دهند شامل حمل و نقل، اقامت، بازار و غذا است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی سیستم های حمل و نقل فعال، مراکز اقامتی در حال ارائه خدمات، رستوران ها پذیرای مشتریان و بازارها نیز باز هستند و فقط شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی هستند که اجازه فعالیت به آن ها داده نشده است.

سدیدی تصریح کرد: از خردادماه به بعد گروه های غیرمجازی در قالب تور شروع به برگزاری تور گردشگری کردند که هیچ گونه نظارتی بر روی آن ها نمی شد این درحالی است که بسیاری از خانواده ها تصور می کردند که شرکت های معتبر مسافرتی این تورها را برگزار کرده اما در واقع به این شرکت ها اجازه فعالیت داده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تورهای غیرمجاز گردشگری در خراسان شمالی در دوران پساکرونایی

افزایش تورهای غیرمجاز گردشگری در خراسان شمالی در دوران پساکرونایی