مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19سياسي

فعالان رسانه ای و مجازی ترویج دهنده فرهنگ ناب دفاع مقدس هستند


فرمانده سپاه شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در چهلمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس و در شرایط دشوار کرونایی فعالان رسانه ای و مجازی ترویج دهنده فرهنگ ناب دفاع مقدس و ایثار و شهادت هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در چهلمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس و در شرایط دشوار کرونایی فعالان رسانه ای و مجازی ترویج دهنده فرهنگ ناب دفاع مقدس و ایثار و شهادت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران بیان کرد: در این ایام از ظرفیت و توان رسانه ها و فعالان مجازی و شبکه های اجتماعی جهت انتقال، بازخوانی و تبیین اهداف فرهنگ متعالی دفاع مقدس و تجلیل از رشادتهای رزمندگان اسلام بهره گرفته می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط دشوار کرونایی قرار داریم ویژه برنامه های امسال گرامی داشت هفته دفاع مقدس متمایزتر از سالهای قبل و با شعار ما قوی هستیم به اجرا می رسند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش ادامه داد: امسال برنامه رژه نیروهای مسلح حذف شده، اما تجمع نیروهای مسلح و اقشار مردمی را در ارتش داریم که در این برنامه سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده پخش و حاضران از بیانات و توصیه های رهبر معظم انقلاب در گرامی داشت هفته دفاع مقدس بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان رسانه ای و مجازی ترویج دهنده فرهنگ ناب دفاع مقدس هستند

فعالان رسانه ای و مجازی ترویج دهنده فرهنگ ناب دفاع مقدس هستند