مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19بين الملل

ماکرون اظهارات تند وزیر دفاع ترکیه را جواب داد


رییس جمهور فرانسه در پیامی توییتری به زبان ترکیه ای به اظهارات تند اخیر وزیر دفاع ترکیه پاسخ داد و از آنکارا خواست به دور از «ساده لوحی» درباره تنش ها در شرق مدیترانه وارد گفت و گو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارات تند حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه خطاب به امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه درباره تنش ها در شرق مدیترانه، پاسخ توییتری ماکرون را در پی داشت.

امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در صفحه شخصی خود در توییتر، ابتدا به زبان فرانسوی و ساعاتی بعد با زبان ترکیه ای درباره تنش ها در منطقه شرق دریای مدیترانه اظهارنظر کرد و تلویحا به اظهارات تند وزیر دفاع ترکیه پاسخ داد.

بنا بر گزارش آناتولی ، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه روز جمعه (دیروز) با افزایش تنش ها بین آنکارا با کشورهای حوزه شرق دریای مدیترانه بر سر حفاری اکتشاف نفت و گاز و همچنین مرزهای دریایی وزیر دفاع این کشور درباره این تنش ها به اروپا هشدار داد.

آکار در مصاحبه اختصاصی با کانال 4 تلویزیون بریتانیا در واکنش به اظهارات تحریک آمیز رییس جمهور فرانسه درباره این منطقه تصریح کرد: ماکرون آتش بیار معرکه شرق مدیترانه شده و حل مشکلات را سخت تر می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون اظهارات تند وزیر دفاع ترکیه را جواب داد

ماکرون اظهارات تند وزیر دفاع ترکیه را جواب داد