مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-19اقتصادي

اجرای 38 طرح جهش تولید در یزد/پیش بینی 3500 شغل در استان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از امضای تفاهمنامه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استاندار یزد به منظور اجرا و تکمیل 38 طرح در راستای تحقق جهش تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمجتبی حسینی پور با اشاره به جزییات تفاهم نامه تأمین مالی 38 طرح جهش تولید استان یزد بین استاندار یزد و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: با تکمیل طرح های جهش تولید در استان یزد که به طور متوسط بالای 75 درصد پیشرفت دارند، زمینه اشتغال بیش از 3 هزار و 500 نفر در استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: صنعت و معدن، توسعه اقتصاد دانش بنیان، آب و کشاورزی، گردشگری، انرژی و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای از محورهای طرح های جهش تولید در استان یزد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، پروژه های جهش تولید در استان یزد را شامل 16 طرح عمرانی و 22 طرح اقتصادی برشمرد و عنوان کرد: از این تعداد، چهار طرح تأمین برق، هشت طرح مرتبط با آبرسانی و احداث تصفیه خانه آب، دو طرح مرتبط با شبکه گاز 11 طرح مرتبط با احداث واحدهای اقامتی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و نیز مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، 12 طرح بزرگ عمرانی و یک طرح در حوزه علم و فناوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 38 طرح جهش تولید در یزد/پیش بینی 3500 شغل در استان

اجرای 38 طرح جهش تولید در یزد/پیش بینی 3500 شغل در استان