مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-19سياسي

پناهیان در همایش ملی مجازی فعالان عرصه اربعین سخنرانی می کند


مسئول امور بین الملل جامعه ایمانی مشعر از برگزاری همایش ملی مجازی فعالان عرصه اربعین با سخنرانی ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، - حجت الاسلام صالح پورمند، مسئول امور بین الملل جامعه ایمانی مشعر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری همایش ملی مجازی فعالان عرصه اربعین اظهار کرد: جامعه ایمانی مشعر هر ساله این همایش را به صورت حضوری با شرکت پرشور هیأت داران و موکب داران ایرانی و عراقی برگزار می کرد ولی امسال با توجه به شرایط موجود امکان برگزاری حضوری آن وجود نداشت.

وی با بیان اینکه امسال این همایش در روز یکشنبه 30 شهریورماه از ساعت 5 به صورت مجازی آغاز خواهد شد، عنوان کرد: اربعین و فرصت های پیش رو برای ایران و عراق محوریت اصلی برگزاری این همایش است.

مسئول امور بین الملل جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه عراقی ها هرساله می گفتند موکب های ایرانی برای زائران ایرانی برپا می شوند، اظهار کرد: امسال چند موکب سلامت به منظور رفع این موضوع راهی عراق می شوند.

وی افزود: ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حاج حسین یکتا، هاشم علی حیدری، رحیم آبفروش و داود صالحی از جمله سخنرانان این همایش در قم خواهند بود که به صورت مجازی برای حاضران در سطح کشور پخش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان در همایش ملی مجازی فعالان عرصه اربعین سخنرانی می کند

پناهیان در همایش ملی مجازی فعالان عرصه اربعین سخنرانی می کند