مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-19بين الملل

سود سرشاری که قرارداد فروش اف-35 آمریکایی به امارات نصیب تل آویو می کند


برخی منابع رژیم صهیونیستی به سودی که قرارداد فروش جنگنده های اف -35 آمریکا به امارات، نصیب تل آویو می کند، پرده برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، برخی منابع رژیم صهیونیستی به سودی که قرارداد فروش جنگنده های اف -35 آمریکا به امارات، نصیب تل آویو می کند، پرده برداشتند.

العهد نوشت: در حالی که دشمن صهیونیست از تجهیز امارات به جنگنده های اف -35 آمریکایی هراس دارد و آنرا به زیان برتری ارتش این رژیم بر ارتش های عربی می داند؛ اما یک رسانه رژیم صهیونیستی فاش کرد که تل آویو یکی از طرفهایی است که از این قرارداد، نفع می برد.

روزنامه صهیونیستی کلکلیست فاش کرد: صنایع امنیتی اسراییل سود سرشاری از این معامله به جیب خواهند زد زیرا بالهای جنگنده های اف -35 که آمریکا آنها را به امارات خواهد فروخت را می سازند و پول هر جفت بال یک جنگنده بالغ بر 3 میلیون دلار می شود.

طبق گزارش این رسانه صهیونیست؛ شرکت اسراییلی سازنده این بالها با شرکت لاکهید مارتن سازنده جنگنده های اف -35 قراردادی برای تولید 800 جفت بال به ارزش 2 و نیم میلیارد دلار به امضا رسانده است.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: شرکت اسراییلی دیگری که از این معامله تسلیحاتی میان امارات و آمریکا سود می برد، البیت سیستم است که کلاه خلبان ویژه اف -35 را خواهد ساخت و نرخ هر کلاه که از یک نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سرشاری که قرارداد فروش اف-35 آمریکایی به امارات نصیب تل آویو می کند

سود سرشاری که قرارداد فروش اف-35 آمریکایی به امارات نصیب تل آویو می کند