مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-19سياسي

خبر مضحک BBC مبنی بر قطع انگشتان سه سارق در زندان ارومیه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رسانه های سعودی ـ انگلیسی با محوریت بی بی سی فارسی در دو روز گذشته تلاش گسترده ای داشتند تا خبر کذبی را به افکار عمومی القا کنند، - خبر مضحک BBC مبنی بر قطع انگشتان سه سارق در زندان ارومیه! رسانه های سعودی ـ انگلیسی در تلاش برای القاء خبر قطع انگشتان سه مجرم سارق در زندان ارومیه بودند که مقام رسمی رسانه ای قوه قضاییه این خبر را تکذیب کرد؛ مجرمین سارق مورد اشاره، بالای 20 سال سن دارند و هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، رسانه های سعودی ـ انگلیسی با محوریت بی بی سی فارسی در دو روز گذشته تلاش گسترده ای داشتند تا خبر کذبی را به افکار عمومی القا کنند، خبری کذب مبنی بر قطع انگشتان دست سه مجرم سارق در زندان ارومیه! طبق اعلام رسانه های معاند لندن نشین، حکم سه متهم به سرقت در زندان ارومیه به نام های هادی رستمی، مهدی شرفیان و مهدی شاهیوند از سوی شعبه 13 دیوان عالی کشور تأیید و برای اجرا به دفتر اجرای احکام دادگستری ارومیه ارسال شده است.

در این رسانه ها اعلام شده بود: اجرای حکم قطع چهار انگشت دست راست مجرمان از انتهای آن به نحوی که انگشت شصت و کف دست آن ها باقی بماند، تأیید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مضحک BBC مبنی بر قطع انگشتان سه سارق در زندان ارومیه!

خبر مضحک BBC مبنی بر قطع انگشتان سه سارق در زندان ارومیه!