مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-19اقتصادي

مصرف سالانه بیش از 200 میلیون جفت کفش توسط ایرانی ها


یک فعال تعاونی حوزه چرم با تاکید بر توان بالای صادراتی صنعت چرم ایران، گفت: با توجه به سرانه مصرف کفش و محصولات چرمی در کشور،این صنعت از اشتغالزایی و ارزآوری بسیار بالایی برخوردار است.

- یک فعال تعاونی حوزه چرم با تاکید بر توان بالای صادراتی صنعت چرم ایران، گفت: با توجه به سرانه مصرف کفش و محصولات چرمی در کشور،این صنعت از اشتغالزایی و ارزآوری بسیار بالایی برخوردار است.

علیرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ایران به دلیل شرایط اقلیمی، یکی از 10 کشور برتر درحوزه مواد اولیه چرم است و کیفیت چرم خام گاوی و گوسفندی یا به عبارتی خام سبک و سنگین ایران نسبت به سایر کشورها در شرایط مطلوبی به سرمی برد.

وی افزود: در حوزه تولید کفش، تولیدکنندگان محصولات چرمی نیز پتانسیل بسیار خوبی را کشورمان دارد و اگر در داخل مشکلات نقدینگی، انتقال تکنولوژی و در دسترس قرار دادن ماشین آلات به روز دنیا مرتفع شود، نه تنها نیازی به واردات و خروج ارز از کشور نیست بلکه ایران یقینا جزو صادرکنندگان برتر دنیا خواهد بود و از این طریق ارزآوری بسیاری نصیب کشورمان خواهد شد.

آسیب صنعت چرم و کفش از کرونا و رکود بازار این فعال تعاونی حوزه چرم ادامه داد: در حال حاضر وضعیت صنعت چرم را به دلیل مشکلات اقتصادی نمی توان خوب ارزیابی کرد؛ مشکلات ناشی از کرونا ضربات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف سالانه بیش از 200 میلیون جفت کفش توسط ایرانی ها

مصرف سالانه بیش از 200 میلیون جفت کفش توسط ایرانی ها