مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-19بين الملل

تظاهرات در نیویورک علیه جنگ یمن


جمعی از اتباع یمنی و اتباع کشورهای اسلامی در آمریکا و همچنین شماری از فعالان آمریکایی مخالف جنگ، روز جمعه به مناسبت گذشت 2000 روز از جنگ و محاصره اعمال شده علیه یمن تظاهراتی در نیویورک بر پا کردند.

- جمعی از اتباع یمنی و اتباع کشورهای اسلامی در آمریکا و همچنین شماری از فعالان آمریکایی مخالف جنگ، روز جمعه به مناسبت گذشت 2000 روز از جنگ و محاصره اعمال شده علیه یمن تظاهراتی در نیویورک بر پا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المسیره، تظاهرکنندگان با در دست داشتن تصاویری از قربانیان جنگ و محاصره به سمت دفتر عضو مجلس سنای مربوط به پرونده جنگ علیه یمن حرکت کردند.

تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی علیه تجاوزگری سر دادند، از جمله آنها: تجاوزتان علیه یمن را متوقف کنید محاصره را از فرودگاه بین المللی صنعاء بردارید بگذارید یمنی ها برای آینده سیاسی شان تصمیم بگیرند نه به قیمومیت و اشغالگری .

پیشتر از فعالان و اتباع یمنی خواسته شد تا در این راهپیمایی برای محکومیت جنایت های جنگی که ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان در حق یمنی ها مرتکب شده اند، شرکت کنند و خواستار توقف حملات، لغو محاصره دریایی، هوایی و زمینی، لغو محاصره فرودگاه بین المللی صنعاء و محاکمه رهبران کشورهای متجاوز به عنوان جنایتکاران جنگی بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در نیویورک علیه جنگ یمن

تظاهرات در نیویورک علیه جنگ یمن