مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19سياسي

استارتاپ ها و فناوران برتر صنایع خلاق تقدیر می شوند


رییس شورای سیاستگذاری «جشن هزاره شرکت خلاق» گفت: استارتاپ ها و شرکت های منتخب در این رخداد علاوه بر تقدیر و دریافت جوایز نقدی، از بسته های حمایتی اختصاص یافته برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان، پرویز کرمی رییس شورای سیاستگذاری جشن هزاره شرکت خلاق گفت: استارتاپ ها و شرکت های منتخب در این رخداد علاوه بر تقدیر و دریافت جوایز نقدی، از بسته های حمایتی اختصاص یافته نیز برخوردار می شوند.

همزمان با این رویداد، جشنواره خلاق برتر نیز برگزار می شود.

رییس شورای سیاستگذاری جشن هزاره شرکت خلاق در ادامه گفت: کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، گیاهان دارویی و طب سنتی و نشر، چاپ و کتابخانه از جمله برخی حوزه های صنایع خلاق و فرهنگی است که در این رویداد کارآفرینی مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالان فناور، شرکت های خلاق و استارتاپ های فعال در این حوزه ها می توانند با مکاتبه با پایگاه اطلاع رسانی این رویداد به نشانی   khalaghfestival.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ ها و فناوران برتر صنایع خلاق تقدیر می شوند

استارتاپ ها و فناوران برتر صنایع خلاق تقدیر می شوند