مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19سياسي

تاکید شورای شهر بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن «هفته تهران»


اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم هر چه باشکوه تر برگزار شدن هفته تهران تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، با حضور محمد جواد حق شناس، رییس این کمیسیون، الهام فخاری و حجت نظری، از اعضای کمیسیون فرهنگی شورا، محمد رضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تورج فرهادی، شهردار منطقه 6، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه 12، رجبی معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان، مهدی افضلی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، و جمعی از مدیران و مسئولان ذیربط با موضوع برگزاری مراسم هفته تهران برگزار شد.

تشریح برنامه هایی که قرار است در هفته تهران اجرا شود، و پیش بینی اقدامات برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن هفته تهران، اهم موارد بررسی شده در این جلسه بود.

محمد جواد حق شناس: شهر ما خانه ما، باید باور مردم تهران شود رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه گفت: ما بنا داریم برنامه های هفته تهران به کل تهران تسری پیدا کند.

گرچه امروز شهرداران مناطق مرکزی تهران در این جلسه حضور دارند، و برنامه هایی در قلب تاریخی پایتخت برگزار می شود، اما باید بدانیم که شهر تهران برای همه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شورای شهر بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن «هفته تهران»

تاکید شورای شهر بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن «هفته تهران»