مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19سياسي

محصول نظام تعلیم تربیت، نسلی خداجو، گفتمان پذیر و خلاق باشد


وزیر آموزش وپرورش در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی تأکید کرد: محصول نظام تعلیم تربیت، نسلی خداجو، آزادی خواه، - گفتمان پذیر، ستم ستیز، دانش پژوه و خلاق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید فرصت های یادگیری جدید و خلاقانه ای ساخت تا در سایه آن ظرفیت های مدیریتی و مهارت های رویارویی و یادگیری در شرایط سختی و بحرانی توسعه یابد.

بر این اساس آموزش های حضوری و توسعه ظرفیت های یادگیری ترکیبی باید در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

متن این پیام به شرح زیر است: به نام خداوند علیم امسال بهار تعلیم و تربیت در حالی به مشتاقان دانش و بینش، رخ می نماید که تقارن آن با ماه حزین محرّم، حال و هوایش را حسینی کرده است.

ماه بزرگی که در آن معلّم آگاهی و آزادی، حضرت اباعبدالله الحسین-علیه السلام- خریداران خرد، خواهندگان آزادی و خواستاران عدالت را با آموزه های اصیل اسلام آشنا می کند.

بر امام حسین (ع) ، بانی مکتب رهایی و رستگاری، سلام می فرستم و از روح بلند او و تمامی یاران پاک و پایدارش برای اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین اسلامی، مدد می جویم و از عاشورا ، نه به عنوان جنگی که با سپیدی صبح آغاز می شود و با سیاهی شب پایان می پذیرد، که به مثابه یک فرهنگ که در طول زمان و عرض زمین می آموزاند، بهره ها می برم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول نظام تعلیم تربیت، نسلی خداجو، گفتمان پذیر و خلاق باشد

محصول نظام تعلیم تربیت، نسلی خداجو، گفتمان پذیر و خلاق باشد