مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19سياسي

رونمایی از تابلوی نفیس خوشنویسی با مضمون سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: تابلوی نفیس خوشنویسی با مضمون سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان رونمایی می شود.

- خرم آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: تابلوی نفیس خوشنویسی با مضمون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین فتایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس، گفت: برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون های مساجد طراحی شده و با شروع هفته دفاع مقدس آغاز خواهند شد.

وی، افزود: بسیاری از برنامه های طراحی شده در غرفه این اداره کل واقع در نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس که از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز به کار خواهد کرد برگزار می شوند که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه عکس با همکاری بسیج هنرمندان، رونمایی از پوستر اختصاصی طراحی شده توسط کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش کنگره 6300 شهید استان، رونمایی از فیلم مستند زندگینامه حسن مرادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان مطبوعاتی استان، مسابقه کتابخوانی و برگزاری مراسم عصر شعر ایثار و شهادت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تابلوی نفیس خوشنویسی با مضمون سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»

رونمایی از تابلوی نفیس خوشنویسی با مضمون سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»