مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19پزشكي

وارد پیک سوم کرونا شده ایم/ آمار فوتی ها در تهران روزانه بیش از 60 نفر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران، درباره وضعیت شیوع کرونا در پایتخت، اظهار داشت: بر اساس آمار هایی که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده است، - زهرا صدراعظم نوری با اشاره به فوت روزانه بیش از 60 نفر در پایتخت به دلیل ابتلا به کرونا گفت: لغو طرح ترافیک در کاهش مبتلایان اثری نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران، درباره وضعیت شیوع کرونا در پایتخت، اظهار داشت: بر اساس آمار هایی که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده است، وارد پیک سوم کرونا شده ایم.

وی افزود: در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از این بیماری دوباره افزایش یافته که تعطیلات اخیر و افزایش آمار سفر ها از عمده دلایل ورود به پیک سوم کرونا محسوب می شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: علیرغم تذکر های ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از مردم هنوز هشدار ها و توصیه ها را جدی نمی گیرند و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک نسبت به ماه های قبل متأسفانه در تهران کمتر مدنظر شهروندان قرار دارد که این بی توجهی و سهل انگاری ها افزایش آمار مبتلایان را سبب می شود.

نوری ادامه داد: فصل پاییز به زودی آغاز می شود و نگرانی های ما در مورد بیشتر شدن آمار مبتلایان افزایش یافته است در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد پیک سوم کرونا شده ایم/ آمار فوتی ها در تهران روزانه بیش از 60 نفر است

وارد پیک سوم کرونا شده ایم/ آمار فوتی ها در تهران روزانه بیش از 60 نفر است