مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19اقتصادي

آبداران خلخالِ اردبیل 8 ماه است حقوق نگرفته اند


رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خلخال در استان اردبیل گفت: حقوق آبداران شرکت آب و فاضلاب این شهرستان به مدت هشت ماه پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ،علیرضا خلیلی روز شنبه در جلسه کمیسیون کارگری خلخال افزود: شرکت بخش خصوصی طرف قرارداد با شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل توان پرداخت حقوق معوقه 48 نفر از آبداران فعال در نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان را ندارد.

وی اظهارداشت: مبلغ حقوق معوقه هشت ماهه آبداران خلخال از شرکت بخش خصوصی پاک راه‌سازان و طرف قرارداد با شرکت آب و فاضلاب خلخال 12 میلیارد ریال بوده و با توجه به طرح شکایت از سوی آبداران در اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی این شهرستان مبنی بر پرداخت حقوق معوقه خود این شرکت ملزم به پرداخت حقوق و تمام معوقات به آبداران است.

وی گفت: چنانچه این شرکت توانایی تهیه تراز مالی برای پرداخت حقوق آبداران خود را جهت ارائه به شرکت آب و فاضلاب خلخال نداشته و این امر را علت تعویق حقوق آبداران اعلام می‌کند ، درخواست کمیسیون کارگری این شهرستان جایگزینی شرکتی توانمند مالی برای پیشگیری از چنین مشکلاتی برای قشر کارگری آبدار است.

خلیلی تشریح کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین حقوق کارگران شهرداری شهر خلخال وجود نداشته ولی مزایای شغلی از جمله اضافه کار کارگران شهرداری شهر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبداران خلخالِ اردبیل 8 ماه است حقوق نگرفته اند

آبداران خلخالِ اردبیل 8 ماه است حقوق نگرفته اند