مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-19سياسي

1400 برنامه هفته دفاع در استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: هزار و 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا غریبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: تا پایان سال دو هزار برنامه در مناسبت های مختلف تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ضمن دیدار فرماندهان و دست اندرکاران 8 سال دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برنامه های این هفته آغاز می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: در سطح کشور در طول سال از یک میلیون رزمنده پیشکسوت 8 سال دفاع مقدس تجلیل می شود و سهمیه استان بوشهر 11 هزار رزمنده است که در هفته دفاع مقدس از 2 هزار رزمنده پیشکسوت استان تجلیل می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در موزه دریا و دریانوردی بوشهر را از دیگر برنامه ها دانست و تصریح کرد: تجلیل از سربازان نخبه و برپایی همایش نخستین پاسخ به دشمن از دیگر برنامه ها است.

غریبی، برگزاری برنامه ویژه سنگرسازان بی سنگر، تجلیل از تولیدکنندگان برتر اقتصاد مقاومتی، رونمایی از تولیدات فرهنگی، هنری و رادیویی و تلویزیونی را از دیگر برنامه های هفته دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 برنامه هفته دفاع در استان بوشهر برگزار می شود

1400 برنامه هفته دفاع در استان بوشهر برگزار می شود