مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-19اقتصادي

ورود راناپلاس به بازار از مهر ماه


به گفته مدیر پروژه خودروی رانا پلاس تمامی قطعات این خودرو تولید داخل است و تاکنون بیش از دو هزار دستگاه خودروی رانا پلاس تولید شده که از مهر ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد.

- جی پلاس ، سیدعلی قاضوی با بیان اینکه طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه 50 دستگاه، سالانه 15 هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد، بیان کرد: پیش بینی می شود تا انتهای سال 13 هزار دستگاه از این خودرو تولید شود.

وی با اشاره به تغییرات خودروی رانا پلاس در مقایسه با خودروی مبنا، عنوان کرد: عمده تغییرات صورت گرفته در این خودرو مربوط به تزیینات داخلی است.

در این محصول، گرین (دانه بندی) روی داشبورد (طرح دو گرین) و پنل جلو داشبورد تغییر یافته و کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با طرح جدید ارایه خواهد شد، کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید، کلید تنظیمات آیینه ها و آیینه برقی، مجموعه دسته دنده و دسته راهنما و دسته برف پاک کن نیز با طرح جدید است.

مدیر پروژه خودروی رانا پلاس افزود: جلو آمپر این خودرو دیجیتال است که قابلیت افزودن لوگوی سیستم های جدید مانند سیستم پایداری (ESC)، سیستم تنظیم باد تایرها (TPMS) و سیستم فرمان برقی (ESP) و.

را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود راناپلاس به بازار از مهر ماه

ورود راناپلاس به بازار از مهر ماه