مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-19سياسي

تشکیل شورای نشریات علمی قوه قضاییه/انتشار 42 نشریه در بخش های مختلف دستگاه قضا


​​​​​​​ رییس پژوهشگاه قوه قضاییه از تشکیل شورای نشریات علمی قوه قضاییه خبر داد و گفت: سیاست و رویکرد پژوهشگاه قوه قضاییه، حمایت و پشتیبانی از نشریات علمی قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه قوه قضاییه، سید حجت الله علم الهدی در نشست هم اندیشی با مسئولان نشریات قوه قضاییه ضمن تسلیت ایام عزاداری اهل بیت (ع)، اظهار کرد: پژوهشگاه قوه قضاییه به عنوان یکی از رسالت های خود، از تمامی زمینه های مرتبط با موضوعات پژوهشی و علمی در قوه قضاییه حمایت و پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 42 نشریه در بخش های مختلف قوه قضاییه منتشر می شود گفت: این جلسه از باب همفکری، هم افزایی، همکاری و تعامل بین نشریات مختلف دستگاه قضایی برگزار شده تا بتوانیم با مشارکت و همکاری تمام نشریات، شورای نشریات علمی قوه قضاییه را تشکیل دهیم.

علم الهدی با بیان اینکه تشکیل شورای نشریات علمی قوه قضاییه برکات، آثار و فواید قابل توجهی خواهد داشت افزود: در بسیاری از نهادها، چنین ساختاری به منظوری همفکری، همکاری و ارتقای تعاملات وجود دارد.

وی اضافه کرد: در پژوهشگاه قوه قضاییه، از گذشته دو نشریه شامل مجله حقوقی دادگستری (از سال 1316) و فصلنامه رأی با اصلاحات جدید منتشر می شود و به تازگی نیز نشریه جدیدی تحت عنوان دو فصلنامه پژوهش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای نشریات علمی قوه قضاییه/انتشار 42 نشریه در بخش های مختلف دستگاه قضا

تشکیل شورای نشریات علمی قوه قضاییه/انتشار 42 نشریه در بخش های مختلف دستگاه قضا