مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-19اقتصادي

روند صعودی طلا ادامه دار بوده و تا مدت ها افت نمی کند


براساس گزارش بانک یوبی اس سوییس، طلا که در سال جاری حدود 30درصد افزایش قیمت داشته، با توجه به تداوم بی ثباتی جهان، همچنان در مسیر صعود قرار داشته و فراتر از انتظارات در این سطح باقی خواهد ماند.

- براساس گزارش بانک یوبی‌اس سوییس، طلا که در سال جاری حدود 30درصد افزایش قیمت داشته، با توجه به تداوم بی‌ثباتی جهان، همچنان در مسیر صعود قرار داشته و فراتر از انتظارات در این سطح باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایبِنا از سی‌ان‌بی‌سی، «یو چوو گوآن» رییش واحد بازارهای جهانی آسه‌آن در این بانک سرمایه‌گذاری گفت: نظر ما در مورد طلا بسیار مثبت بوده و این کامودیتی به اصطلاح در بازار گاوی قرار دارد.

فکر می‌کنیم قیمت‌ها از این بالاتر رفته و نکته جالب این است که فراتر از انتظارات و تا مدت زمانی بیشتر در سطحی بالا باقی خواهد ماند.

وی در ادامه اضافه کرد که بانک یوبی‌اس پیش بینی خود را برای قیمت طلا در سال آتی از 1850 به 2100 دلار به ازای هر اونس افزایش داده است.

روز گذشته (جمعه) فلز زرد در بازار در حوالی 1953 دلار معامله شد؛ رقمی که در مقایسه با ابتدای سال حدود 29 درصد بالاتر است.

به گفته گوآن، فضای به وجود آمده ناشی از نرخ بهره منفی و همچنین بی ثباتی جهانی از جمله انتخابات قریب الوقوع ریاست جمهوری آمریکا، مولفه‌هایی هستند که سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی طلا ادامه دار بوده و تا مدت ها افت نمی کند

روند صعودی طلا ادامه دار بوده و تا مدت ها افت نمی کند