مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-19سياسي

اجرای هفت هزار برنامه هفته دفاع مقدس در فارس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اجرای هفت هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در فارس از دیدار و گفتگوی مقام معظم رهبری به صورت تلویزیونی با بیش از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس در ساعت 9 صبح دوشنبه 31 شهریورماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: بخش زیادی از آنچه امروز به عنوان آثار دفاع مقدس بجا مانده به سبب تلاش اصحاب رسانه بوده است.

وی با اشاره به دیدار فرمانده با سربازان پس از سال ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری به صورت تلویزیونی با بیش از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس در ساعت 9 صبح دوشنبه 31 شهریورماه گفتگو خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس پیرامون برنامه های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس عنوان کرد: در استان فارس از حدود 270 هزار رزمنده دفاع مقدس، 150 هزار رزمنده پیش از برنامه تلویزیونی رهبر معظم انقلاب، در نقاط مختلف استان تکریم و تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیش از هفت هزار عنوان برنامه در نقاط استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کلیه برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و موارد ابلاغی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هفت هزار برنامه هفته دفاع مقدس در فارس

اجرای هفت هزار برنامه هفته دفاع مقدس در فارس