مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-19سياسي

تجلیل از یک میلیون پیشکسوت نیروهای مسلح/برگزاری 300 برنامه در بستر مجازی


سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس شباهت به معجزه داشت که با فداکاری رزمندگان توانستیم ابهت شرق و غرب را در هم بشکنیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به پیاده کردن آیات الهی توسط رزمندگان در جبهه های حق، ادامه داد: دفاع مقدس یعنی برابری کم در مقابل زیاد، دفاع مقدس یعنی قطع امید از دیگران که امروز هم می تواند به درمان مشکلاتمان باشد.

وی با اشاره به (و من یتوکل علی الله فهو حسبه)، افزود: توکل به خدا معنی عمیق این مهم است، در واقع دفاع مقدس یعنی اجتماع و اتحادی که در آن روزها میان مردم و مسؤول و رزمندگان اتفاق افتاد و شاهد نتیجه معجزه آسای آن بودیم.

سردار مولایی با بیان اینکه با توجه به معنی دفاع مقدس  اگر ملتی خدا را یاری کند خداوند آنها را یاری می کند، تصریح کرد: دفاع مقدس یعنی هر کس در راه خدا پایدار باشد خداوند کمکش می کند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یکی از ابعاد زمینی سازی آیات آسمانی بود، و برای زمینی ساختن این آیات بیش از دویست هزار شهید که از بهترین جوانان این مرز و بوم آسمانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از یک میلیون پیشکسوت نیروهای مسلح/برگزاری 300 برنامه در بستر مجازی

تجلیل از یک میلیون پیشکسوت نیروهای مسلح/برگزاری 300 برنامه در بستر مجازی