مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-19سياسي

اعلام زمان پخش ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس از رادیو تهران


ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس برای پخش از شبکه رادیویی تهران اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو تهران، شبکه رادیویی تهران به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، با تدارک ویژه برنامه های متنوع یاد و خاطره شهدا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را گرامی می دارد.

داستانی از روزهای دفاع مقدس با صدای بهروز رضوی داستان اسماعیل، اسماعیل اثر زنده یاد محمود گلابدره ای از امروز شنبه 29 شهریور ماه تا پنجشنبه 3 مهر ماه، از ساعت 23:30 در برنامه کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.

داستان اسماعیل، اسماعیل یکی از اولین آثار داستانی دفاع مقدس است که در سال 1360 منتشر شده و چندین بار در شمارگان بالا تجدید چاپ شده است.

گلابدره ای در این داستان، ماجرای خانواده ای را روایت می کند که با اولین هجوم دشمن، از اهواز به شوشتر فرار می کنند و در آنجا ساکن می شوند.

گفتگو با فیلمسازان دفاع مقدس برنامه صحنه در گفتگو با هنرمندان و چهره های مردمی هر شب ساعت 21 روی آنتن رادیو تهران می رود.

این برنامه که به تهیه کنندگی محمد بخشایش تهیه و تولید می شود در هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا، با معرفی فیلم های دفاع مقدس و گفتگو با سازندگانی که صاحب سبک سینمای دفاع مقدس هستند، پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان پخش ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس از رادیو تهران

اعلام زمان پخش ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس از رادیو تهران