مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-19سياسي

بادامچیان: امروز آمریکا دچار بحران همه جانبه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار محمدحسن جعفری دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان با اشاره به آبادانی افغانستان اظهار داشت: - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز آمریکا دچار بحران همه جانبه شده است و این دست و پایی هم که در افغانستان می زند حکایت از آن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار محمدحسن جعفری دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان با اشاره به آبادانی افغانستان اظهار داشت: افغانستان باید توسط افغانستانی ها آباد شود، اینکه کشور دومی افغانستان را آباد کند این که کار خوبی نیست.

وی ادامه داد: به نظربنده در توده مردم عادی این کشور از درگیری های داخلی در افغانستان خسته شده اند، در انتخابات این کشور شاهد هستیم که مردم شرکت بسیاری کم رنگی دارند؛ به آرای آقایان اشرف غنی و عبدالله عبدالله توجه کنید این تعداد رای برای یک نماینده مجلس ایران نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: یک تشکل سیاسی مذهبی در مسیر بنیان و خواست یک جامعه حرکت می کند، اگر افغانستان نیز در این مسیر قدم بردارد و حرکت کند برنده است.

بادامچیان افزود: اگر حزب رفاه ملی بتواند منادی خواست مردم این کشور باشد قطعا هم این حزب پیروز است و هم مردم به اعتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: امروز آمریکا دچار بحران همه جانبه شده است

بادامچیان: امروز آمریکا دچار بحران همه جانبه شده است