مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-19بين الملل

درخواست فرانسه از طرف های سیاسی لبنان برای تشکیل فوری دولت جدید


وزارت خارجه فرانسه از طرف های سیاسی لبنان خواست تا مسئولیت های خود را برعهده گرفته و بدون هیچگونه تأخیری دولت جدید را تشکیل دهند.

- وزارت خارجه فرانسه از طرف های سیاسی لبنان خواست تا مسئولیت های خود را برعهده گرفته و بدون هیچگونه تأخیری دولت جدید را تشکیل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در جریان کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد، لبنان با بحران بی سابقه ای دست و پنجه نرم می کند.

فرانسه به خاطر عدم پایبندی سیاستمداران لبنانی به تعهدات خود طبق جدول زمانی اعلام شده که در اوایل سپتامبر اعلام کرده بودند، متاسف است.

وی در ادامه افزود: ما از تمامی طرف های سیاسی لبنانی می خواهیم تا مسئولیت هایشان را برعهده گرفته و بدون تأخیر با تشکیل دولت پیشنهادی از سوی مصطفی ادیب موافقت کنند تا دولت جدید بتواند مأموریت هایش برای اصلاحات سیاسی ضروری را انجام دهد و خواسته های ملت لبنان را محقق کند.

پیشتر امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه که اخیرا به لبنان سفر کرده بود، اعلام کرد، رهبران گروه های سیاسی لبنان متعهد شده اند که در 15 سپتامبر دولت جدید تشکیل شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرانسه از طرف های سیاسی لبنان برای تشکیل فوری دولت جدید

درخواست فرانسه از طرف های سیاسی لبنان برای تشکیل فوری دولت جدید