مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-19سياسي

الگوی مدیریت دانشگاه ها در شرق کشور هستیم


خواسته یا ناخواسته الگوهای مدیریت دانشگاه هستیم و اگر در تدوین طرح های توسعه بیشتر اظهار نظر می کردیم، وضعیت مان بهتر می بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی گفت: خواسته یا ناخواسته الگوهای مدیریت دانشگاه هستیم و اگر در تدوین طرح های توسعه بیشتر اظهار نظر می کردیم، وضعیت مان بهتر می بود.

دکتر محمد کافی صبح امروز 29 شهریور در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی 1399-1400 که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: امروز شرایط بسیار خاصی داریم و دانشگاه در چنین روزهایی که مملو از دانشجویان نو ورود و حتی خانواده های آنان بود و شور و شوقی در آن برپا بود، شاهد حضور حداقلی افراد در اماکن مختلف دانشگاه است و این جلسه نماد محدودیت اجتماعی این روزها است.

وی افزود: دانشگاه تنها مرکز عالی به معنی اینکه فقط دانشجو یا دانش آموخته تربیت کند نیست، بلکه دانشگاه مادری مانند دانشگاه فردوسی وظایف سنگینی به دوش دارد.

دانشگاه فردوسی علاوه بر اینکه در مرزهای دانش حرکت می کند و در تولید دانش کمک می کند در دنیا نیز نقش مهمی دارد و مسئولیت پذیری اجتماعی و شرکت در حل مشکلات جامعه را نیز در دستور کار خود دارد.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه وظیفه آینده نگری و پیش بینی را دارد تا مشکلی پیش نیاید و باید برای حل آن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی مدیریت دانشگاه ها در شرق کشور هستیم

الگوی مدیریت دانشگاه ها در شرق کشور هستیم