مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-19سياسي

برگزاری 7000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 7000 برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمینه های مختلف در استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 7000 برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمینه های مختلف در استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ سعید کوشکی جهرمی شنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ ایران دانست و اضافه کرد: رشادت های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار شده و این ایثارگری ها باید به روش های مختلف به نسل های آینده منتقل شود.

او با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس امسال از سوم خردادماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری ادارات و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به برنامه و آیین های ویژه این مناسبت، ادامه داد: روز دوشنبه 31 شهریورماه مقام معظم رهبری با 270 هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از طریق تلوزیون به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 7000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس

برگزاری 7000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس