مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-19سياسي

«فلسطین» در رأس حوادث غمبار جهان اسلام است


یکی از مراجع تقلید موضوع فلسطین و قدس شریف را در رأس حوادث غمبار جهان اسلام دانست و هرگونه تقویت رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی به همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم که پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجازی این همایش قرائت شد، با اشاره به آیه مبارکه مُحمّد رسولُ الله و الّذین معه اشدّاء علی الکفّار رُحماء بینهم بیان کرد: جریان حق و باطل، مهم ترین موضوع مطرح شده در قرآن کریم است، چراکه این جریان از آغاز خلقت شروع شده و همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت که گاهی منجر به پیروزی جریان حق و در مواردی هم پیروزی ظاهری جریان باطل را به دنبال داشته است.

وی با تأکید بر این که تنها راه مقابله با جریان باطل، مقاومت اهل حق است اظهار کرد: متأسفانه افرادی که ضعف در بصیرت و بینش دارند، گاهی تردید و شک را درباره موفقیت های جریان باطل و شکست ناپذیری دشمن در بین اهالی حق دامن می زنند، در حالی خداوند به صراحت از پیروزی و موفقیت جبهه حق سخن به میان آورده است.

  پیروزی نهایی با جبهه حق و مقاومت است آیت الله نوری همدانی سپس به آیه فَاستقم کما اُمِرت اشاره و عنوان کرد: آن چه در این مسیر مهم است، یقین به وعده پروردگار است، یعنی آن که پیروزی قطعی با جبهه حق و اهل مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فلسطین» در رأس حوادث غمبار جهان اسلام است

«فلسطین» در رأس حوادث غمبار جهان اسلام است