مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-19دانش

واگذاری 75 هکتار از اراضی 3 دانشگاه کشور به پارک های فناوری


با امضای تفاهم نامه ای با حضور وزیر علوم، 75 هکتار از اراضی سه دانشگاه از استان های قزوین، قم و ایلام به پارک های علم و فناوری واگذار شد.

- با امضای تفاهم نامه ای با حضور وزیر علوم، 75 هکتار از اراضی سه دانشگاه از استان های قزوین، قم و ایلام به پارک های علم و فناوری واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در آیین امضای تفاهم نامه های واگذاری اراضی دانشگاه های قم، بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و ایلام به پارک های علم و فناوری که امروز به صورت حضوری و مجازی در سالن همایش شهدای جهاد علمی وزارت علوم، برگزار شد، با اشاره به عملکرد مفید پارک های علم و فناوری در سال های اخیر اظهار کرد: در 8 سال اخیر با توجه به رویکرد جدید کشور در توجه به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و تاسیس شرکت های دانش بنیان، توسعه فناوری ها و استفاده از این فناوری ها در این مراکز در جهت تولید و اشتغال و ایجاد درآمد، روز به روز بیشتر شده و نمود و اثرگذاری این مراکز هم بارزتر شده است.

وزیر علوم با بیان اینکه یکی از وجوه توسعه آموزش عالی در بخش علم و فناوری، ارائه روش هایی برای توسعه فناوری ها در زمینه های مختلف علمی است، گفت: پارک های علم و فناوری و مراکز رشد بستر مناسبی برای انجام این امر هستند و هر تلاشی در این مراکز علمی در راستای تحقق این اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 75 هکتار از اراضی 3 دانشگاه کشور به پارک های فناوری

واگذاری 75 هکتار از اراضی 3 دانشگاه کشور به پارک های فناوری