مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-19بين الملل

اعمال فشار سعودی و امارات بر سودان برای سازش با تل آویو


دیپلمات های سودانی فاش کردند که امارات و عربستان سعودی به منظور کمک به رییس جمهور آمریکا برای دستاوردسازی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در حال فشار بر دولت سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای فارس، پایگاه خبری-تحلیلی العربی الجدید ، امروز (شنبه)، به نقل از دیپلمات های سودانی فاش کرد که محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی و محمد بن سلمان همتای سعودی او در تلاش هستند تا سودان را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قانع کنند.

در این گزارش به نقل منابع چند دیپلمات سودانی آمده است که علی رغم مخالفت آحاد مردم و نخبگان سودان، امارات و عربستان سعودی در حال اعمال فشار بسیار زیادی علیه تصمیم سازان خارطوم هستند تا این کشور را نیز به جمع سازشکاران با تل آویو بیفزایند.

این منابع فاش کردند که ابوظی و ریاض در تلاش هستند تا با سوءاستفاده از بحران اقتصادی کمرشکن سودان و فاجعه به بار آمده در این کشور به دنبال جاری شدن سیل که خود به بی خانمان شدن حدود یک میلیون نفر از مردم این کشور انجامیده است، به دولت و شورای حاکمیتی این کشور فشار آورند تا اینگونه این کشور روابط خود را با اشغالگران اسراییلی عادی سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال فشار سعودی و امارات بر سودان برای سازش با تل آویو

اعمال فشار سعودی و امارات بر سودان برای سازش با تل آویو