مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-19سياسي

تصاویر ماهواره ای از پیشرفت چشمگیر چین در ساخت سومین ناوهواپیمابر


براساس گزارش جدید یکی از اندیشکده های مستقر در واشنگتن، تصاویر ماهواره ای جدید از سومین ناو هواپیمابر نوع 002 نیروی دریایی ارتش آزادی بخش خلق چین، - واضح ترین تصویر گرفته شده از این کشتی را به دنبال ساخت وساز و جابجایی وسیع فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پروژه قدرت چین ChinaPower از مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی صفحه رهگیری سومین ناو هواپیمابر چین خود را روز پنجشنبه با تصاویر ماهواره ای جدید از کشتی سازی جیانگنان در شانگهای به روز رسانی کرد.

در تحلیل پروژه قدرت چین آمده است: برای نخستین بار از زمان آغاز ساخت، قطعات بدنه این کشتی به منظور ساخت بر روی سطح گذاشته شده و شفاف ترین تصویر گرفته شده از این ناو هواپیمابر را فراهم کرده است.

ناو نوع 002 در زمانی بین 24 مه تا دوم ژوئن به مکان جدیدی در این کارخانه کشتی سازی منتقل شده است.

آدمیرال کریس گریدی، فرمانده نیروهای یگان آمریکا در واکنش به این پیشرفت مطرح شده نیروی دریایی ارتش آزادی بخش خلق چین گفت: افزایش قدرت دریایی چین به این مساله که ناوهای هواپیمابر از اهمیت بسزایی برخوردارند، تاکید می کند.

وی افزود: از نظر من آنها یک قدرت دریایی هستند و آنها ارزش بالای این ناوها و اینکه آنها چطور محیط بین المللی را شکل می دهند، درک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماهواره ای از پیشرفت چشمگیر چین در ساخت سومین ناوهواپیمابر

تصاویر ماهواره ای از پیشرفت چشمگیر چین در ساخت سومین ناوهواپیمابر