مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19سياسي

بهره برداری از فاز دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی


در صورت تامین اعتبار فاز دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با اعلام این که فاز اول این مجتمع، امروز (29 شهریور) با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح می شود، گفت: با افتتاح فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه (شامل سوله های اول و دوم) بیش از 17 شرکت دانش بنیان در زمینه های مختلف در این مجتمع مستقر می شوند.

وی ادامه داد: امروز بازدیدی هم از روند پیشرفت فاز دوم این مجتمع خواهیم داشت که با بهره برداری از آن فضای لازم برای استقرار شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه زیست فناوری و گیاهان دارویی فراهم می شود.

رییس جهاد دانشگاهی ابراز امیدواری کرد در صورت تامین اعتبار، فاز دوم ( سوله سوم) مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه، دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

طیبی تاکید کرد: اگر بودجه مورد نیاز فراهم شود برای احداث سوله چهارم نیز برنامه داریم که اعتبار آن برای این سوله حداقل هفت میلیارد تومان است.

اعتبار باشد، فاز اول برج فناوری کرمانشاه تا آذر به بهره برداری می رسد وی در ادامه از آخرین وضعیت ساختمان اصلی پارک علم و فناوری کرمانشاه (برج فناوری) هم یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی

بهره برداری از فاز دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی